سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید نهال گردو

نهالستان سعید قاسمی ، بزرگ ترین نهالستان شمال غرب کشور بوده و این نهالستان حاصل بیش از نیم قرن فعالیت در حوزه پرورش انواع نهال می باشد.

گروه نهالستان قاسمی مجموعه ای بسیار کمیاب را چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی در یک محل گرد آوری نموده و با اشتغال زایی پایدار و گسترده در زمینه های گوناگون توانسته، خدمتی هر چند کوچک، به جوانان و متخصصان حوزه پرورش و پیوند انواع نهال، بی هیچ ادعایی به وجود آورد.

نهالستان گردو و میوه ی نهالستان سعید قاسمی، گونه های بسیار با کیفیت انواع نهال های مثمر و غیر ثمری، تولید انواع نهال گردو و میوه ی پیوندی ، گونه های کمیاب و بعضا نایاب و انحصاری برخی از نهال های میوه و گردو، همچون رقم نهال گردوی ژنوتیپ برتر ، که به صورت کاملا رسمی در انحصار نهالستان سعید قاسمی و دارای حق انحصاری تولید و شماره ثبت اختراع و شناسنامه مخصوص خود می باشد تولید می نماید.

اگر در زمره ی باغداران و کشاورزانی هستید که، نیاز به انواع نهال گردو ، چه از انواع و ژنوتیپ های ایرانی و چه از انواع نهال های گردوی خارجی هستید، این نهالستان، می تواند، هر نوع نیاز شما را در هر مقیاس و با هر کیفیت، برای شما تامین نماید.

کیفیت بسیار بالای انواع نهال گردو در نهالستان سعید قاسمی ، و همچنین تنوع بسیار بالای آن در بزرگ ترین نهالستان شمال غرب کشور به حدی است، که هر نوع نیاز شما را در این حوزه مرتفع نماید. از گونه های بسیار زیاد نهال گردو می توان به ارقام بسیار با کیفیت زیر در نهالستان گردو قاسمی اشاره نمود :

انواع نهال گردو

از دیگر محصولات نهالستان سعید قاسمی ، تولید و توزیع انواع نهال میوه، اعم از برترین ارقام و انواع نهال سیب، پرتقال، هلو، شلیل و هر نوع میوه ی دیگر است. این نهال ها در ارقام بسیار متنوع خارجی و داخلی، زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی و بهره گیری از نخبه ترین متخصصین و پرسنل بسیار با تجربه تهیه می گردد و غیر از نیاز مشتریان بسیار زیاد داخلی، تامین کننده ی بزرگ بازارهای صادراتی کشور است.

برای خرید نهال گردو با شماره 09141832393 در تماس باشید.

 

خرید نهال گردو چندلر پیوندی

خرید نهال گردو پدرو پیوندی

خرید نهال گردو فرانکت پیوندی

خرید نهال گردو فرنور پیوندی

خرید نهال گردو روند پیوندی

خرید نهال گردو لارا پیوندی

خرید نهال گردو هارتلی پیوندی

خرید نهال گردو وینا پیوندی

خرید نهال گردو کاما پیوندی

خرید نهال گردو توسرخ پیوندی

خرید نهال گردو سانلند پیوندی

خرید نهال گردو رقم جمال

خرید نهال گردو دماوند

خرید نهال گردو شبین

خرید نهال گردو تویسرکان

خرید نهال گردو پکان آمریکایی

خرید نهال گردو ضیااباد قوداقوز

خرید بذر گردو خوشه ای

خرید نهال گردو سجنو

خرید نهال گردو پاریزین

خرید نهال گردو یالووا

خرید نهال گردو یالووا3

خرید نهال گردو رویال سعید قاسمی ژنوتیپ برتر

خرید نهال گردو مراغه ژنوتیپ برتر

خرید نهال گردو کانادایی ژنوتیپ برتر

خرید نهال گردو خوشه ای فرانسوی ژنوتیپ برتر

خرید نهال گردو شیلی ژنوتیپ برتر

خرید نهال گردو اسرائیلی تخم مرغی ژنوتیپ برتر

خرید نهال گردو بیلچک ژنوتیپ برتر

خرید نهال گردو خوشه ای اسراعیلی